Toyota tuning! Magyarországon 11 év várakozás után elkészült az ELSŐ!

Nem tuningbox, kizárólag gyári technika a Toyota Denso rendszere is tuningolható szoftveresen mától!

toyota-tuningtoyota-tuninglexus-is-200

Ukrán-Japán barátság a tuning bizniszben

A világ egyik legkeresettebb autómárkája a Toyota, ezért nem kicsiben nyomják. Meglépték például, hogy kiálltak a sorból és az autóikba szerelt Toyota Denso motorvezérlő áramkörébe egy egyedi alkatrészt (processzort) építettek. Elkövettek még pár mocskos trükköt, így egészen pár nappal ezelőttig kitartott a tuning védelem, és esélytelen volt a beállításokhoz hozzáférni. Szerinted volt azért rá megoldás? Megoldás volt, de kb. annyit ért, mit halottnak a hónalj csók. Autós szaknyelven ez: a tuningbox. Ennek is volt több kivitele, egészen a 40.000 forintostól a 350.000 forintosig. Nos, ez utóbbi azért egy nagyon precíz történet volt, megérte az árát. Jó sokat el is adtak belőle, de a gyártó felé van egy rossz hírem. Az általunk (Rigotech Chiptuning) frissen beszerzett, tesztelt és továbbfejlesztett számítógépes rendszer segítségével, soha többé nincs szükség tuningbox beépítésére, vagy bármilyen gázpedáltuning, vagy akármilyen hiánypótló használatára. Az autópark 95 százalékához hasonlóan, az általunk elsőként és jelenleg az országban egyedüliként használt technika segítségével lehetségessé vált ezen Denso rendszerek biztonságos, szakszerű és hatékony finomhangolása, chiptuningja.

Elszaladtam venni egy Lexus IS 220D-t ami jó volt a fejlesztéshez!

Még az Ukránokra visszatérve: terveztem egy japán “tanulmányutat”, hogy felkutassam ezen speciális Toyota-Denso rendszer egyik fejlesztőjét, annak reményében, hogy valamilyen megoldásra jutunk, és behozhatom a szükséges tuning technológiát az országba. Kész voltam tehát tavaly decemberben a teszt kedvéért beruházni egy “tesztalanyba” amely azóta már családi kedvenc lett. A barátnőmet alig tudtam kifeszegetni belőle, noha neki is egyből feltűnt a Lexus IS 220D lomhasága, és az, hogy 3000 rpm alatt kb. olyan érzésünk volt benne, mint egy hengerfejes kispolszkiban, a pécsi szerpentinen, 40 fokban természetesen felfelé … – ami nem túl üdítő … Nem kellett japánig mennem, elég volt átugrani a “szomszédba” Kijevbe. A munka nélkül maradt volt szovjet mérnökök és a sok szabadidő kombinációja ugyanis meghozta a várt eredményt. Ezek a ‘srácok’ megcsinálták a lehetetlent, és oltári mázli, hogy még el is adták. Így vált lehetségessé a lenti két videón bemutatott eljárás, a 11 éve várt szoftveres tuning, chiptuning a Lexus és Toyota szinte minden 2004 után gyártott modelljéhez,napjainkig. Az első videón látszik a motorvezérlő helye, ahonnét  a művelet elején ki kellett azt vennem. Ezt követően, az idegen tekintetektől többnyire elzárt laborba került, ahol bemutattam a frissen beszerzett Toyota programozó eszközömnek. A közel 1 MB-os beállítás letöltése nem egészen 10 másodpercet igényel, ami az átlagos 5-10 perchez képest egész jó. A második videón az elkészített finomhangolt beállítás feltöltését látod. Előtte törölni kell a régit, ellenőrizni hogy üres-e, utána beleírni, ellenőrizni. Ez nem túl izgalmas, de minden valós időben történik, (mint a 24 c. sorozatban), így részese vagy a kalandnak 🙂     lexus-is-200

Toyota-Lexus motorvezérlő bekötés asztalon és olvasás

Toyota-Lexus denso motorvezérlő törlése, írása, ellenőrzése

Rövidítsd le a sorbanállást! – Toyota-Lexus tuning infó kérés és AKCIÓ!

Mit érdemes tenned, ha Toyotád, vagy Lexusod van?

Árak és “Legyél az első 100-ban” akció

Nem szeretnék Neked semmit eladni. Itt most amúgy sem lesz nagy verseny, két okból: nincs több ilyen technika az országban jelenleg, de a másik fontosabb. Ha valaki megveszi, az eszközt, attól még csak egy “csavarhúzója” lesz, de semmit nem fog tudni kezdeni ennek az “új” rendszernek a felépítésével, ‘gondolkodásmódjával’. Baráti tanácsként megemlítem, hogy kell néhány száz óra tanulás, kísérletezés és pár száz feltöltés + diagnosztika és teljesítménymérés, mire magabiztosan mozog valaki a Toyota denso világában. Ez nem egy VW Passat, de még csak nem is egy Nissan, vagy Suzuki Denso amely kinézetre hasonló, de mégis … ez teljesen más. Ez a 2004 óta sebezhetetlen mumus, amire jelenleg minden más magyar tuningműhely azt mondja: “sajnos ezt nem tudjuk megcsinálni”. Az akciót még nem találtam ki, viszont érkezési sorrend van! Most nem fogok az előnyökről beszélni, és nem javaslom, hogy nézd meg a több mint 300 mosolygós referencia videót a Youtube csatornánkon. Bármely Toyota vagy Lexus finomhangolása, felélesztése, vagy ha az kell felmérgesítése a szokásos árfekvésnél kicsit magasabb lesz, a körülmények miatt. Annyit ígérhetek, hogy:

  • zömében 80.000 forint fölött lesz,
  • nem fogja megközelíteni a 350.000 forintos tuningbox árat, amelyről feljebb írtam. (kivéve az új modellek)
  • Azt is megígérem, hogy valamennyit sajnos várnod kell, mert kialakult egy komolyabb várólista.