Opel Insignia chiptuning 2.0D 110LE és 160LE

Szerző: | Júl 6, 2016 | 0 hozzászólás

Mik a biztonságos lehetőségek?

Ha Opel Insignia chiptuning ügyben kutatsz, ez Neked is hasznos lesz. – nem csak a levélben érdeklődő ügyfelünknek

Üdv Csaba, köszönöm jelentkezésed és örülök, hogy megfelelő színvonalúnak értékeled a munkánkat. Kérdéseidre lent válaszolok, üdv Richárd

Tisztelt Uram kedves Richárd !
Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért)
Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra.
Köszönöm.Van pár kérdésem:

Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek)

opel-insignia-chiptuning
Nálunk közel tízezer autót kell ismerni a szoftverét, beállításait illetően. Mechanikailag nem vizsgálunk minden típust és nem is hagyatkozunk mások „valószínű hogy minden azonos” információjára. Leginkább a hosszú távú biztonságos, mégis erős és a fogyasztást is csökkentő beállításokra törekszünk.

Ennél a kivitelnél valószínűsítem, hogy valóban minden azonos, így az átlagosnál nagyobb tartalék van.

Több chiptuning cég ajánl 90 lóerő többletet 140NM növekedés kíséretében erre a motorra a fenti okra hivatkozva. Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt.

Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit. Ezért is vékony jég amit egyes versenytársak bevállalnak a növelés tekintetében.

Ez inkább csak elméleti kérdés mert nekem igazán nincs szükségem egy ekkora ménesre..ami sokkal jobban érdekel az a fogyasztás optimalizálás. A vezetési stílusom dinamikus de a hazai viszonyok,távolságok miatt nem erőltetem a sietést kapkodást,gyakorlatilag. 2200 fölé nem pörgetem a masinát,kivétel a nem túl gyakori autópálya igénybevétel.

A fogyasztással viszont nem vagyok kibékülve,dacára a szerintem kíméletes vezetési módnak,még hosszabb utakon is soknak találom. Tudom,hogy nehéz kaszni stb. Van a háznál egy 1.5 dci Renault azonos feltételek mellett 2 literrel többet eszik az OPEL..nos ezt soknak tartom.

A kérdés,hogy a finomhangolás, optimalizálás (figyelembe véve az alacsony fordulaton történő használatot) segítene-e lefaragni a 2 literből annyit amiért érdemes Szekszárdig mennem.

A többletfogyasztás egyik jelentős összetevője a környezetvédelmi rendszer (részecskeszűrő, DPF) működtetése, ami jelentős üzemanyagot visz ez. Ha sok a városi használat, akkor ez jelentős tényező.

Kérésére tudunk kifejezetten olyan beállítást készíteni, ami óvja a részecskeszűrőt DPF-et  (csökkenti a korom termelést, így kevesebbet kell regenerálni a szűrőt az autónak, kevesebb gázolaj ráfordítással) csökkenti a fogyasztást, s emellett javítja az autó nyomatékát az Ön elvárásai szerint, amelyről a személyes interjún fogunk beszélni.

Általában ennél az Insignia modellnél 0,5-1 literes fogyasztás csökkenésről számolnak be ügyfeleink. – amellett, hogy egy sokkal dinamikusabb, biztonságosabb autót vezetnek.

Opel Insignia 2.0CDTI chiptuning referencia videók

“Nekem egyszer már hozzányúltak… dinamikus volt, de bizonyos sebességeknél berángatott, letiltott a motor. – ilyenkor az ember ott ragad a pályán… probléma volt. Nem olcsó a trailer, hogy levigyenek a pályáról. Azért kerestelek meg titeket, hogy ezt tudjuk orvosolni!”

“A remegés teljesen elmúlt, a letiltás nem jelentkezik… Köszönöm!”

Nagyon jól felébredt az Insignia, a mosoly sokat elárul…

Opel Insignia 2.0 CDTI 160LE “Abszolút nagyon jó” Chiptuning referencia