nissan-chiptuning
 

Chiptuning referenciák

 

 

 

Tisztázzuk, a chiptuning referencia fogalmát:

Referenciát, a chiptuninggal, szolgáltatással elégedett ügyfél ad. Ehhez adja vagy a nevét, elérhetőségét, az arcát, a hangját. A referencia fontos ismérve, hogy beazonosítható a személy, aki adja. Ettől értékes egy referencia. Ezzel szemben NEM REFERENCIA: a honlapra kiírt, személytelen mesék sorozata, ahol maximum annyit tudunk az "íróról", "forrásról" hogy 'Jani' ...

KÉRLEK BENNETEKET, NE DŐŐŐŐLJETEK MÁR BE!!!

Még egy gondolat a "konkurenciákról" és "referenciáikról". Csak gondolj bele. Én is 15. éve vagyok a pályán. Nem Budapesten, hanem egy attól 150km-re levő kisvárosban. Mi lehet annak az oka, hogy alig tudok chitpuningra időpontot adni, mert folyamatosan tele van a naptáram... Mindezt úgy, hogy semmilyen fizetett chiptuning hirdetésem nem fut már 10 éve! Itt minőségi munka folyik, minden autóra rászánjuk az időt. Naponta nem csinálok 3, max. 4 autónál többet. Ez nem futószalag. Arra ott van a gyár. Ez mérnöki munka, felelősséggel. Az említett cégek ha olyan jók, mint ahogy a "referenciákban a sok-sok elégedett ügyfél beszámol..." mégis mi szükség van havonta több százezer/millió forint elköltésére Google Adwords hirdetésre??!! Segítek: a kapkodásnak ára van. Füstölő, hibás beállítással fuldokló, küszködő autók. Eltömődött részecskeszűrők. Szétesett, felrobbant turbók, kikönyökölt hajtókarok, csúszó kuplungok, sérült kettőstömegű lendkerekek, ... Na ezek után én sem ajánlanám a céget. És nem is mennék vissza a következő autómmal. Így marad a folyamatos hirdetés, mindig új emberek megszólítás, stb.

Hozzám, a Rigotech Autósporthoz akkor mégis, hogy találnak ide amikor nincs Adwords kampányom (semmilyen egyéb hirdetésem sincs)? Hát úgy, hogy szétesett autók sincsenek. Vannak helyette: elégedett ügyfelek, akik büszkék arra, hogy az autójuk chiptuningja a Rigotechnél készült, és ezt nem tartják titokban!

Ígérem rövid leszek, de emellett nem lehet szó nélkül elmenni: csak az elmúlt héten 3 autós kérte tanácstalanul a véleményem, segítségem a tönkrement autója miatt. Kettő, a legjobban hirdetett "Referenciákkal" teli pesti cégnél járt korábban. Ákos, egy Audi A3 2.0 PDTDI felrobbant turbóval, János egy Fiat Croma 1.9JTD eltömődött FAP szűrővel (Pestről még haza sem ért, 70km alatt állt meg az autó, az autópályán!) A harmadik srác Szabolcs egy Skoda Superb 1.9pd vezetője, szintén felrobbant turbóval, kikönyökölt hajtókarral (= teljes motorblokk- és turbó csere). Ő annál a pesti cégnél járt, ahol -ezek szerint- úgy állítják be az utcai autókat is, mint ahogy a GYORSULÁSI VERSENYEK AUTÓIT! - amik a tuningos állítása szerint a DÍZEL KATEGÓRIÁT SORRA NYERIK. Szabolcs, álmatlan éjszakákat, és kb. egy 700.000 forintos javítási számlát nyert.

(Ha ezt mind nem hiszed el, mert ez túl mererdek, gyere el és nézd meg a videó interjúkat, levelezésünket, vagy hívjuk fel az érintetteket. - Na, ez például referencia...)

Tehát, NE DŐLJ BE! Olvasd el inkább pontosan a Rigotech chiptuning minden oldalát, tanulj, aztán dönts jól. Kedvcsinálónak nézz meg pár valódik chiptuning referenciát! :)

 

 

Kapcsolatfelvétel és árajánlatkérés IDE kattintva.

Üdvözlettel:

 


Suzuki Splash 1.2 85LE ről 96LE! Kicsi a bors, de erős! Rigotech HQ chiptuning beállítás tesztkör, mini-interjú.

chiptuning referencia Suzuki Splash 1.2 benzin 85LE. Tamás 400 km-t autózott Nagykanizsáról (és vissza) a szekszárdi műhelyünkbe, mivel erőtlennek, gyengének érezte ezt a fiatal, kevés kilométeres Suzuki Splasht, melyet 85 lovas motorral szereltek. Az előzetes diagnosztika és teszt igazolta, hogy az autó gyári állapotban van, mégis lomha, a gázpedálra lassan reagál, közepes emelkedőn is visszakéri a kettőt, esetenként az egyes fokozatot is. Tamás elmondja, hogy több műhelyt megkeresett, többek közt Kollár kollégát is, viszont rendre passzolták az autót, lévén "denso elektronika van benne, nincs rá megoldás" Nos, ebben Mitsubishi rendszer van, amit szintén nem egyszerű csinálni (nekünk a Denso mellett ez sem akadály természetesn) így, két óra alatt, sikerült ennél a kis motornál extrémnek mondható 11 lóerős többletet és 14% forgatónyomaték többletet hozni! Így az autó hihetetlenül jó lett, magáhoztért, rá sem lehet ismerni. Tamás elmeséli részletesebben a lenti videón, milyen javulásokat tapasztal, és miért ajánl minket, a Rigotech Autósportot.

 

 

 

 

 

 

 

 


VW T5 Multione 2.5TD 174LE Rigotech HQ chiptuning beállítás tesztkör, mini-interjú.

chiptuning referencia VW T5 Multione 2.5TD 174LE. A frissen készült beszélgetés legnagyobb tanulsága a BIZALOM, ÉS JÓZAN ÉSZ fontossága. Roland egy nagyon régi ügyfelünk, akivel a tesztkör alatt közösen sem sikerült összeszámolnunk, eddig hány autóját és kamionját hangoltuk. A videó végén felcsillan még egy Porsche Boxter 3.2 is, amit szintén nem hagytunk érintetlenül ...

 

 

)

 

 

 

 

 

 


Chevrolet Captiva 2.0 CDTI 2011 127LE 295N Rigotech HQ finomhangolás utáni tesztkör.

 








Ford Mustang 2007 4600ccm 300LE Rigotech HQ chiptuning beállítás tesztkör.

 

 

 

 

 

 

 


Suzuki Swift 1.3 68LE Rigotech HQ chiptuning beállítás tesztkör.

chiptuning referencia Suzuki Swift 1.3i 68ps és 100NM. Ebben a nagyon gyakori Suzuki modellben egy régi Denso rendszer működik, belsejében egy un. OTP (One Time Programmable - egyszer programozható) mikrokontrollerrel. Ezért, az autó chiptuningját a legtöbb tuningcég nem vállalja, teljesítményén, forgatónyomatékán elvileg érdemben módosítani nem lehet. Ezzel szemben a Rigotech Autósportnál gond nélkül tuningoljuk ezt a tipust is. Az eredmény 79 LE és 118NM, de érdemes végignézni a rögtönzött felvételt, meghallgatni a tulajdonos értékelését is.

 

 

 

 

 

 

 

 


Mazda 6 DPF / FAP javítás 2008 2.0d 143LE Rigotech chiptuning villám interju és tesztkör.

Mazda DPF kikapcsolás referencia. Rendhagyó referencia videó! Egy autószerelő kolléga osztja meg a tapasztalatait Mazda részecskeszűrő kikapcsolással, a gyári szűrő pótlásával, utángyártott szűrő berakásával kapcsolatban. A márkaképviselet a gyári szűrő megvételét szorgalmazza (1.250.000 forintos javítási műveletnél én is ezt tenném), ez a hivatalos út.

A videót egy hivatalos megkeresés miatt töröltük. Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Hamarosan új Mazda részecskeszűrő javítással kapcsolatos anyagok kerülnek fel, már tesztelt megoldásunk van az új 2.2-es motorokra is!

 

 








Újabb Mazda6 megoldás született, most egy Rigotech HQ finomhangolással, optimalizálással kiegészítve.

A mai nap egyik boldog ügyfele, aki a műhelyünkben 2 hónapos kálváriájának végére ért. Ha nem Mazdás vagy, akkor is tanulságos ez a mini interjú amit a próbakör alatt csináltunk.








További chiptuning referenciák feltöltése folyamatban.

 

 

Kapcsolatfelvétel és árajánlatkérés IDE kattintva.

Üdvözlettel:

 

Chiptuning - Rigotech kezdőoldal



webdesign: pixelfaragok
http://www.pixelfaragok.hu/