chiptuning

DPF javítás, regenerálás

DPF (Diesel Particulate Filter) és a FAP egységek okozta kellemetlenségeket (a jog adta kereteken belül) megoldjuk.


Az általunk készítettett megoldásnak közönhetően garanciát adunk arra, hogy:

  • nincs szükség új szűrő vételére
  • nincs szükség a differenciálnyomás-jeladó cseréjére
  • nincs szükség a hőmérséklet érzékelő(k) cseréjére
  • javul az autó menetdinamikája és fogyasztása
  • csökken az autó szervizköltsége
  • megoldódik minden DPF-fel és kiszolgáló alkatrészével kapcsolatos ügy.
  • A beavatkozás lehet akár láthatatlan, diagnosztikai műszerrel és mechanikai vizsgálattal egyaránt.

 

 

Mazda 6 DPF / FAP javítás 2008 2.0d 143LE Rigotech chiptuning villám interju és tesztkör.

Mazda DPF kikapcsolás referencia. Rendhagyó referencia videó! Egy autószerelő kolléga osztja meg a tapasztalatait Mazda részecskeszűrő kikapcsolással, a gyári szűrő pótlásával, utángyártott szűrő berakásával kapcsolatban. A márkaképviselet a gyári szűrő megvételét szorgalmazza (1.250.000 forintos javítási műveletnél én is ezt tenném), ez a hivatalos út.

A videót egy hivatalos megkeresés miatt töröltük. Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Hamarosan új Mazda részecskeszűrő javítással kapcsolatos anyagok kerülnek fel, már tesztelt megoldásunk van az új 2.2-es motorokra is!

 

 

 

 



Egy új videó készült 2014.február végén, itt az ideiglenesen lekapcsolt Mazda részecskeszűrő mellé készült egy 20 lóerőt hozó óvatos optimalizálás (chiptuning) is.


 

 

 

Szűrővel kapcsolatos probléma esetén a gyári javítási utasítás a hiba okának behatárolását, majd a DPF - FAP szűrő cserét írja elő.

Mi, többféle alternatív megoldást kínálunk. Vannak esetek, amikor nem szükséges a szűrő cseréje, eltávolítása, ha behatárolható hogy mi okozza a hibát pl. (hibás, rossz minőségű chiptuning beállítás, tuningbox, porlasztó, stb.). Ilyenkor a szűrő javítható, tisztítható, regenerálható.

Az autó integritása és a későbbi környezetvédelmi vizsgálatok érdekében amikor csak lehet, arra törekszünk, hogy a szűrőt megmentsük és egy jó motoroptimalizálással, egy speciális beállítással megteremtsük a korom mentes üzemállapotot. Ilyenkor a szűrő regenerálása még sok esetben lehetséges.

Minden alkalommal gyári diagnosztikai műszerrel menet közbeni diagnosztikát végzünk, mérjük a differenciálnyomást és koromszintet, egyéb paramétereket (hőmérséklet, utó-befecskendezés, ...) a szűrőben, így rövid úton megállapítható, hogy a beavatkozás sikeres volt-e, vagy a DPF/FAP szűrő menthetetlen és a szoftveres majd mechanikai kiiktatása eltávolítása vagy újra cserélése indokolt.

A szolgáltatás ára az autótípus, ráfordított idő és a használt technológia függvénye, a legtöbb esetben 70.000 - 150.000 forint között.

Újdonság! Toyota, Lexus, Subaru, Honda, Nissan, Mazda, Mitsubishi autókhoz letesztelt és MŰKÖDŐ!, DPF mentes megoldásunk van!

Egyedül álló megoldásunk van azokra a japán autókra is, amelyeknél nincs szoftveres lehetőség a szűrő okozta problémák kezelésére.

 

További információ a chiptuning technológiáról.

Amennyiben kérdése van, hívjon bizalommal
Tóth Richárd 06 30 227 1 227

Rigotech Chiptuning Centrum minden jog fenntartva 1998-2011 - jogi nyilatkozat
webdesign: pixelfaragok